Ugrás a fogyáshoz kezdőknek, Így hozd ki a legtöbbet magadból a HIIT edzéssel.

Szimpatika – A fogyókúra első lépései kezdőknek (és újrakezdőknek)

fogyni tippeket egy héten belül heti fogyási naptár

Amikor nagyon elfoglalt vagy, gyors, hatékony edzésmódszert szeretnél, hogy fitten tartsd magad, akkor próbáld ki a HIIT-et! Mi is a HIIT? Egy angol rövidítés high intensity interval trainingami annyit tesz, hogy magas intenzitású intervallumos edzés.

Ugrás a fogyáshoz kezdőknek

Ez a mozgásforma különös metódust takar: nagyon keményen csinálod a gyakorlatot, de csak rövid ideig, aztán egy nagyon rövid pihenő következik, majd ismétlődik a folyamat. A gyors, nagyon intenzív edzésmunka igazán hatékony, a váltásoknak köszönhetően nem lesz unalmas, és az Ugrás a fogyáshoz kezdőknek hamar megvan. Előtte mindig alaposan melegíts be, mozgasd át a teljes tested, minden ízületed, hogy elkerülhesd a sérüléseket és felkészülhess a mozgásra.

hat hét alatt lecsökken

Az edzés végén pedig ne feledkezz meg a nyújtásról sem a gyorsabb regenerálódás érdekében! Kövesd az alábbi utasításokat és már holnap reggel fitten indulhatsz a munkába.

testvékony globális 200ml

A sorozatok között 20 másodpercet pihenj, majd ismételd meg az egészet még 2-szer, összesen 3 sorozatot csinálva. A reggeli mobilnyomkodás helyett iktass be egy 15 perces HIIT edzést a nap elején, hogy jobban induljon a reggel.

Az alábbi gyakorlatok mindegyikét végezd 3 percen keresztül, majd pihenj 45 másodpercet.

15 PERC HIIT EDZÉS! 100% ZSÍRÉGETÉS!

Lehet, hogy érdekel