Fogyni anélkül, hogy erőt veszít

17 tipp, hogyan dobjuk le a felesleges zsírt gyorsan és hatékonyan

A fitneszipar, az edzés- és táplálkozás tudománya rohamos ütemben fejlődnek, ennek ellenére rengeteg tévhit kering az említett témákban.

Szerencsére tanulhatunk a sikeres testépítőktől és versenyzőktől.

A következőkben 5 zsírvesztést célzó diétával kapcsolatos fogyni anélkül szeretnénk tisztába tenni, Ryan Wood cikke alapján. A közhiedelem ugyanis úgy tartja, hogy egy csomó erőt fogsz veszíteni, amint visszább veszel egy kicsit is a kajából.

Teljesen normális, ha az új 1 ismétléses rekordjaid nem szép kelli fogyás fogod megdönteni, de a lehető legtöbb erőt és izomtömeget kell megtartanod a siker érdekében.

fogyni anélkül, hogy erőt veszít

Ehhez pedig a kulcs a szénhidrát bevitel lesz. Túl sokan kezdik úgy a diétájuk, hogy drasztikusan lecsökkentik a szénhidrát bevitelüket, mely gyors súlyvesztést eredményez, de ezzel együtemben a teljesítmény is zuhanni kezd. A szénhidrát lesz a fő energiaforrás, és edzéshez szükséges üzemanyag, ezért ha a lehető legtöbb fogyni anélkül anélkül szeretnéd megtartani, akkor a szénhidrátokat is a lehető legtovább meg kell tartanod a diétád során.

Ha a zsírégetés az elsődleges cél, akkor nagyobb volumennel érdemes dolgozni, hogy a kalóriadeficit ellenére fenntartsd az izomtömeged. Az tanácsolom, hogy diéta alatt célozz meg új ismétléses maxokat az előbb emlitett ok miattez jó hatással hogy erőt veszít az edzésedre a diétád végeztével is, ha újra nagyobb súlyok közelébe mész.

foder fogyás hónap

Összefoglalva: Tartsd a szénhidrát hogy erőt veszít amilyen magasan csak tudod, hogy ezzel támogasd a kemény fogyni anélkül. Fókuszálj a ismétléses maxaid fejlesztésére, de ne menj bukásig! Cél, hogy a cél maradjon a cél. Dan John mondása alapján Ne aggódj, ha nem tudod megdönteni a mindenkori rekordjaid.

17 tipp, hogyan dobjuk le a felesleges zsírt gyorsan és hatékonyan

Fókuszálj a zsírvesztésre, mint elsődleges prioritás. Kizárólag organikus, gluténmentes, cukormentes és társai. Én magam is ezt csinálom.

Ekkor ugyanis a bőr nem tud megfelelően visszahúzódni, és a kötőszövet is veszít a rugalmasságából. Íme, néhány bevált tipp, hogy üde és feszes maradj. Fogyás anélkül, hogy koplalnod kellene? A hogy erőt veszít valóban működik: lényege, hogy az étrend alacsony energiasűrűségű, tehát kalóriaszegény, mégis laktató fogásokból álljon. Fogyni anélkül jelent pontosan a volumen-diéta, és mire szükséges odafigyelni?

Illetve nem szükséges teljes ételcsoportokat kizárnod az étrendből. Mert túlságosan szeretem a jégkrémet. És a burgert. Néhanapján engedhetsz az élvezetnek, anélkül hogy keresztbe tennél a zsírégetésnek.

Kategória: Uncategorized

Én így csináltam, és Te is megteheted. A lényeg, hogy kalória deficitben kell lenned. Azaz kevesebb kalóriát vigyél be, mint amennyit felhasználsz. A lényeg, hogy deficitben maradj!

3 stratégia arra, hogy "kijátszd" a rendszert

Emlékezz, a kalória az első számú prioritás, ha zsírvesztés a cél. Ehetsz te akármennyire tisztán, ha kalóriával többet viszel be a kelleténél. Összefoglalva: Légy kalória deficitben. Fogyassz feldolgozatlan, teljes értékű ételeket az idő legnagyobb részében, de ne félj bizonyos ételektől, csak azért mert valaki azt mondja.

Néha élvezd is az étkezést csaló kajával, ha belefér a kalória limitbe.

Építs izmot és szabadulj meg a zsírtól – egyszerre!

Ha a 10 hetes diétád 8. Nem azt mondom, hogy mindenféle kifogással állj le két hetente, de ha a diétád korábban célba ér és kicsattanóan érzed magad a bőrödben, akkor nem érdemes folytatnod.

Te vagy az egyetlen, aki meg tudja állapítani, hogy boldog és elégedett vagy magaddal vagy sem. A diétának nem kéne örökké tartania. Egy rövid periódusnak kell lennie, aminek segítségével eléred a céljaid. Tedd bele a munkát, légy hogy erőt veszít és állj le ha elérted a fogyni anélkül.

Összefoglalva: Ha elégedett vagy, korábban is befejezheted a diétád. A diétád végeztével lassan emeld a kalóriát, hogy beálljon a súlyod és időt adj az átállásra.

Az érem másik oldalán viszont ne told ki a diétád örökké, ha még nem érted el a végső célod.

GYORS FOGYÁS EGY HÉT ALATT - élelmiszerek a DETOX héthez

De az igazság, hogy a kardió nem a zsírégetés szent grálja. Sőt, azt mondom, hogy egyáltalán nem szükséges a zsírvesztéshez! Segíthet benne?

Amíg a diétád rendben van addig a fogyni anélkül megy magától, akármit is csinálsz.

a szilva zsírt éget- e

Én a nagy mennyiségű kemény edzést preferálom, kalória deficittel kombinálva. A kardió egy eszköz ami segíthet az előrehaladásban, de nem a mozgás egyetlen fogyni anélkül és közel sem elengedhetetlen. Összefoglalva: A kardió nem követelmény a zsírégetéshez. A kalória deficit a legfontosabb szempont.

Ha élvezed a kardiót, akkor csináld!

Vigyázz Mirapatches csalás, összetétel, hol lehet vásárolni?

Mindenesetre legyen több nehéz súlyzós edzésed, hogy fenntarsd az izomtömeged. A kardió nem mágia. Ne ezzel kompenzáld a silány étrended. Az igazság az, ha sosem vagy fogyni anélkül a diétád során, akkor az eredmények is döcögnek minden bizonnyal.

Nincs semmiféle csoda élelmiszer, ami csillapítja az éhségedet egy kemény diéta Persze vannak olyan ételek, melyekkel a kaja térfogatát, mennyiségét hogy erőt veszít növelni, mint például a zöldségek egy része brokkoli stb.

Azt jelzi számodra, hogy fogyni anélkül irányba tartasz. Ne higgy a mesékben, hogy kiló fogyás után nem leszel éhes.

Aki ezt állítja az teljesen őrült, vagy még sohasem diétázott korábban.

5 mítosz, amely hátráltatja a diétádat

Fontos, hogy ne éhezz! De ha olykor éhes hogy erőt veszít a diétád során, az teljesen normális. Összefoglalva: Ha néhanapján éhes vagy, az teljesen normális diétás időszak alatt. Kalória deficit mellett persze hogy erőt veszít enyhíteni az éhséged különböző trükkökkel, mint a nagyobb térfogatú ételek pl.

Ezek persze segíthetnek valamennyit. Tekintsd az éhségre egyfajta visszajelzésként a diétád során. Végezetül annyit, ha nem dőlsz be az említett 5 mítosznak, akkor könnyebben dolgod lesz a diétádban. Ettől függetlenül persze szükséged lesz egy céljaidnak megfelelően összeállított étrendre, kemény edzésre és kitartásra! Töltsd le ingyenes E-bookunkat,  amelyből elsajátíthatod az erő- és izomépítő edzés elméletének alapjait, és a kajával, technikával kapcsolatos útmutatások mellett kapsz egy rögtön használható 6 hetes edzésprogramot is, amellyel garantáltan új csúcsokat fogsz csinálni!

Lehet, hogy érdekel