Életkor és zsírégetés

Kardio edzés | blumen-bau.hu
Alacsony intenzitású aerob edzés: egyenletes, viszonylag alacsony pulzustartományban végezzük. Ilyen például a séta vagy a lassú biciklizés. Mérsékelt intenzitású zsírégető edzés: több energiát igényel, életkor és zsírégetés ideális, mert viszonylag kis izomvesztéssel tudunk több kalóriát elégetni. Ilyen például a kocogás, a lépcsőzés, az úszás és a power kardió egyes változatai is amikor kisebb súllyal végzünk séta közben nagy ismétlésszámú gyakorlatokat. Magas intenzitású, anaerob edzés: tökéletes állóképesség-növelő, sok kalóriát tudsz kevesebb idő alatt elégetni, és hosszabb távon felpörgeti az anyagcserét.

Mindenekelőtt el kell dönteni, hogy mi is legyen a cardio edzés célja. Ez a mérés arra való, hogy az edzés teljes ideje alatt kontrolláljuk a pulzusunkat.

Mire szeretné irányítani az edzését?

fogyás tábor calgary

Zsírégetés, vagy az állóképesség növelése? Edzés közben folyamatosan figyeljen arra, hogy pulzusa életkor és zsírégetés kívánt tartományon belül maradjon, ezt könnyedén megteheti az általunk kínált cardio gépek segítségével. Csak könnyedén edzeni nem elég a metabolizmusunk olyan mértékű aktiválásához, hogy elkezdje a felhalmozott zsírt lebontani.

az első tíz súlycsökkentő ital első helyen lefogy

Ahhoz hogy életkor és zsírégetés href="http://blumen-bau.hu/fogys-65-ves-740219.php">fogyás 65 éves életkor és zsírégetés a zsírégetést, gyorsabb, intenzívebb mozgást kell végeznünk, mert csak így érhető el a fentebb említett negatív energia egyensúly.

Ebben az esetben az edzésnek legalább 20 percig kell tartania, ahhoz, hogy testünk ezt felismerje, majd a zsírégetést elkezdje ilyen terhelés és intenzitás mellett. Összefoglalásképp ki kell jelentenünk, az egyetlen út, hogy a zsírégetés célját elérjük nem más, mint az, hogy több kalóriát kell elégetnünk, mint amennyit a szervezetünkbe beviszünk.

Maga a zsírégető zóna, vagy zsírégető pulzus az, mint egy ideális tartomány, amelyet az edzés során célszerű tartani, hogy a fogyás beinduljon. Zsírégetésre, vagy izomtömeg növelésre edzel? A testkülönböző energiaforrásokat vesz igénybe, ha elkezdünk edzeni — ha életkor és zsírégetés edzésformát választunk, szinte azonnali energiaforrást igényel a szervezetünk — ehhez pedig az izmok bontását életkor és zsírégetés el elsőként. Ebből a tényből kiindulva fontos, hogy pontosan meghatározd, hogy mi a célja az edzésednek — a sülyfelesleg eltüntetése, vagy az izomzatod fejlesztése. Ez alapján  pedig úgy tűnhet, gyerekjáték az edzés, hiszen könnyen leírható képlete van — gyors mozgás, izomvesztés, lassú mozgás, zsírvesztés.

Figyelembe kell venni, hogy ezek a céltartományok nemtől, kortól és életkor és zsírégetés szinttől függően változnak, de mindenki számára kiszámolható, hogy milyen tartományban edzve fogja elérni a kívánt eredményeket. Az optimális pulzustartomány természetesen teljesen más egy kezdő és egy hivatásos sportolónál, ezt a saját biztonságunk érdekében mindenképpen nagyon fontos szem előtt tartani. Ez nem más, mint az a pulzusszám, amit egy intenzív fizikai megterhelés után körülbelül egy perccel mérhetünk.

Hatékony zsírégetés futással – Fogyás és futóteljesítmény növelés

Az edzés közben és az edzés után egy perccel mért pulzusunk különbsége megmutatja a fittségi állapotunkat. A kínálatunkban található cardio gépek nagy részében megtalálható a pulzusmegnyugvás mérő funkció, a kezelőfelületen ezt egy „RECOVERY” feliratú gomb jelzi.

E gomb megnyomásával könnyedén megtudhatja az éppen aktuális fittségi állapotát. Ezt a műveletet ajánlott minden egyes cardio edzés után megtenni, hiszen így folyamatosan nyomon tudjuk követni az állapotunk fejlődését.

hogyan éget zsírt és nem cukrot fogyás 40 éves férfi

Lehet, hogy érdekel