Hogyan lehet maximalizálni a zsírégetést, Gyors zsírégetés - Fogyókúra | Femina

Zsírégetés gyorsan és hatékonyan

Tapossunk ki egy új utat a zsírégető edzések útvesztőjében.

Nincsen hozzászólás A karcsú, izmos test szép látványán kívül a sportolók számára a sovány izmos test a hogyan lehet maximalizálni a zsírégetést teljesítmény alapja. Bármelyik edzőteremben, ha megkérdeznénk az embereket, hogy miért edzenek, illetve hogy miért kezdték el a sportot, a lista első helyén a fogyás fog állni, ami hogyan lehet maximalizálni a zsírégetést nem meglepő!

Az olyan edzésprogramok, amelyek a fokozott zsírégetést célozzák, és ezzel könnyebben elérhető és megtartható a kívánt testsúly, valamint egészségesebb életmódot jelentenek, nagyon hamar meghozzák az eredményüket. Ezek a tények megmagyarázzák, miért olyan népszerű a zsírégetés és a maximalizálása edzés közben.

Hogy működik a testünk?

Aki fogyni akar, negatív energiamérleget kell produkálnia — azaz, több kalóriát kell égetnie, mint amennyit fogyaszt. A zsírégetés fokozásával azonban a testzsírban elraktározott extra kalóriákat mozgósítjuk.

  • Gumi ruházat fogyáshoz
  • Alultápláltságot jelent.
  • Hogyan égess több zsírt? 1.rész - High5
  • Távolítsa el a zsírt a lassú tűzhelyről

Van még valami: ne felejtsük el, hogy minden sporttevékenység közben mindhárom kalóriatípust égetjük zsírt, szénhidrátot és fehérjét annak érdekében, hogy energiát nyerjünk. A fehérje hozzájárulása minimális, kivéve, amikor tartós edzést végzünk szénhidrát pótlása nélkül ezt a cikk második részében fogjuk tárgyalni ; tehát, az energiánk nagy része a szénhidrátnak és a zsírnak köszönhető.

  • Zsírégetés gyorsan és hatékonyan
  • Fogyás fekete kávéval
  • Súlycsökkentő hasnyálmirigy enzim
  • 1 hét tisztítsa meg a fogyást

Ebből az következik, hogy a zsír által biztosított energia használata csökkenti a szénhidrát fogyasztását és fordítva. Olyasmi ez, mint a libikóka.

Zsírégetés, leegyszerűsítve

Ahogy a szénhidrát égetése fokozódik, a zsíré csökken; ahogy nő a zsír energiájának használata, a szénhidráté csökken. A hogyan lehet maximalizálni a zsírégetést pedig az, hogy az energiát szolgáltató szénhidrát, zsír és kis mennyiségben a fehérje oxigénnel kombinálva hogyan lehet maximalizálni a zsírégetést működésbe.

Az oxigén szerepe itt rendkívül fontos, hiszen: —          végtelen mennyiségben megtalálható körülöttünk a levegőben, és még a legsoványabbak is jelentős energiákat raktároznak testzsír formájában.

Ha az edzést nem teljes kifulladásig folytatjuk, akkor hosszú ideig tudunk gyakorlatokat végezni anélkül, hogy kimerülnénk, és ez rengeteg kalória elégetését teszi lehetővé. Feltéve, hogy az edzés nem túl intenzív, azaz elegendő oxigén tud áramolni a testben, hogy nagy mennyiségű energiát tudjunk kinyerni ezzel az aerobic gyakorlattal a zsírból.

A nagy intenzitású gyakorlatok, mint a sprintfutás vagy a súlyemelés, — tehát az ellenállóképességet növelő gyakorlatok — más anyagcsere-folyamatokra fogyni dps az energia kinyeréséhez, ez a szénhidrát. Ez az oka annak, hogy ilyen célból nem hatékony módszer a zsírégetés, habár van olyan edzésprogram, amely az izmok növelése érdekében ezt a módszert javasolja lásd később.

hogyan lehet maximalizálni a zsírégetést zsírégetés összehasonlítása

A testzsír nem más, mint elraktároozott kémiai energia. Minden egyes font zsírban mintegy kcal energia található, ez azt jelenti, hogy ha ennyi zsírt el akarunk fogyás érzés, akkor az elfogyasztott ételek és italok energiáján felül kcal-t is el hogyan lehet maximalizálni a zsírégetést égetnünk. Ehhez fokozhatjuk az energia-leadást azaz többet edzhetünk vagy csökkenthetjük a kalóriabevitelt kalóriaszegény diétávalde hatékonyabbak leszünk, ha a kettőt kombináljuk.

Habár a genetikai állományunk is meghatározza bizonyos mértékig, hogy mennyire könnyen égetjük el a zsírt testünkben, van, aki könnyebben és van, aki nehezebben, a fizika és kémia fenti alaptörvényei az energia és a leadott energia összefüggései változatlanul érvényesek. Igaz, hogy a termodinamika törvényei mindenkire vonatkoznak, a jó hír az, hogy ha odafigyelünk hogyan lehet maximalizálni a zsírégetést edzés intenzitására és az energiabevitelre, megnövelhetjük az energia leadását, ami a zsír elégetésének eredménye, és ahogy később látni fogjuk jelentős előnyökkel jár.

Oldal hivatkozások

Az egyik leghatékonyabb mód hogyan lehet maximalizálni a zsírégetést energia termeléséhez, az elégetett zsír arányának beállítására az edzés intenzitásának személyre szabása.

Ebből következik a kérdés: Milyen keményen kell edzenünk ahhoz, hogy a zsírégetés maximális legyen? Azt már korábban megemlítettük, hogy a kevésbé intenzív edzés használja a zsírtartalékokat, azonban az intenzitás növelésével egyre nagyobb teret kap a szénhidrát-tartalék és végül a maximális edzés-intenzitásban már csak a szénhidrát adja az energiát.

15 PERC HIIT EDZÉS! 100% ZSÍRÉGETÉS!

Ahogy nő a sport intenzitása, úgy nő a zsírégetés mértéke, egészen óránként 35 grammig, ami wattnak felel meg. A fentiek alapján, a legjobb módja a zsírégetésnek, ha a maximális zsírégetési intenzitással edzünk, de ez nem feltétlenül mindig igaz. Ez azt jelenti, hogy a nap hátralévő részében lehetőségünk lesz további kalóriát beépíteni a diétánkba és az energiamérlegünk még mindig a negatív oldalra fog billenni.

6 tipp a zsírégető hatásának javítására

Fokozott fittség és a zsírégetés — A magasabb pulzusszámon végzett edzés növelni fogja a test aerobic fittségét; nagyon leegyszerűsítve, az idő múlásával egyre intenzívebb edzésterveket leszünk képesek követni, anélkül, hogy több erőt kellene kifejtenünk.

Ami még ennél is fontosabb, az oxigénhasznosítás a testünkben oly mértékben fokozódik, hogy az intenzívebb edzés során is a zsíralapú energiát fogjuk hasznosítani. Ez az oka annak, hogy a fitt emberek számára sokkal kisebb megerőltetést jelent, hogy karcsúak maradjanak. Ez az intenzitás a légzőrendszert csak kismértékben terheli, így az aerobic fitness is csak kismértékben fog javulni.

Ha óránként kalóriát égetünk, aminek a fele zsíralapú, ez óránként maximum hogyan lehet maximalizálni hogyan lehet maximalizálni a zsírégetést zsírégetést égetését jelenti.

Zsírégetés gyorsan és hatékonyan

Természetesen ezt az eredményt elérhetjük az edzésidő megduplázásával, azonban ez nem csak unalmas lenne, de legtöbbünknek nincs hogyan lehet maximalizálni a zsírégetést két órás edzéseket tartani, nem beszélve arról, hogy a kímélőbb tempó miatt megint nem javulna az aerobic fittségi szintünk. Megnövelt pihenőjű anyagcsere-arány — Amint már korábban említettük, az állóképesség növelését célzó edzések jó szolgálatot tehetnek a fogyásnak is. Ennek az az oka, hogy a nagy intenzitású edzések, melyek az állóképességet hivatottak javítani, növelik az izomtömeget, ami nagyon előnyös.

zsírégető lövések hogyan lehet fogyni és a testzsír

Kilóról kilóra haladva, az izmok sokkal aktívabbak az anyagcsere szempontjából, mint a zsírszövetek. Ha az izmainkat növeljük az állóképesség javítását célzó edzéssel, akkor még a pihenés időszakában is jóval nagyobb arányban égetjük el energiáinkat, ami megkönnyíti a negatív energiamérleg elérését. A legjobb módszer az izomnövelés maximalizálására, ha egy-két állóképességnövelő edzést beiktatunk hetente az aerobic-edzéseink mellé.

Nem szükséges órákat töltenünk az edzőteremben; már heti két alkalommal 30 perc állóképességi éget zsírt fekve is jelentős eredményekre vezet.

nem veszíthet zsírt, bármi is legyen 5 legjobb módszer a testzsír égetésére

Ha kezdők vagyunk az állóképesség-javító intenzív edzések terén, akkor elegendő a főbb izomcsoportokat megmozgató gyakorlat elvégzése darabonként, éppen az elvégzéshez elegendő súllyal.

Lehet, hogy érdekel