Fogyni otthon súlyokkal. Tartós fogyás az egészség jegyében: orvosok tippjei súlycsökkentéshez - Dívány

Fogyni szeretnél? Ne félj a súlyzótól!

Edzés otthon. A hagyományos edzőtermi gépeken történő edzést átveszi lassan a sajáttestsúllyal végezhető edzésforma amiket akár otthoni edzéssel is elvégezhetünk amikor időnk engedi, megfelelő intenzitás mellett 5 — 30 perc időtartam erejéig. Sokan hallottatok már a fegyencedzésről.

Gyűjtsön erőt!

Brutális erőt és kinézetet érhetünk el vele, súlyzók és különféle gépek nélkül, sajáttestsúllyal. Fogyni, zsírtégetni szeretnénk.

A jó időben lengébb ruhák már nem annyira takarják el a felesleges zsírpárnáinkat mint a táli vastag ruha. Jo-jo effektus. Miért is van ez?

Vélemények

Fogyni otthon súlyokkal csináltunk rosszul? Mit tegyünk, hogy legközelebb ez ne így alakuljon? Ha nincs élelem, betegek vagyunk akkor a szervezetünk, testünk létfenntartásához szükséges energiáját az utolsó tartalékából, a zsírpárnákból fedezi. Ha koplalunk, és úgy érezzük, hogy éhezünk, de még természetesen eszünk akkor a szervezetünk még nem nyúl a zsírpárnákhoz, nincs vészhelyzet.

Tudjuk, hogy az izom is energiaforrás a szervezetünk számára, ha nem megfelelően étkezünk elsőnek a szervezet az izmot fogja bontani számára szükséges energianyerés során. Akkor hogyan égessük a zsírt?

Edzünk súlyokkal otthon!

A napi elfogyasztott kalória mennyiségnek kevesebbnek kell lennie mint a szervezet által felhasznált kalóriamennyiség, úgynevezett kalória deficitnek kell kialakulni. Nem koplalunk, nem éhezünk, csak kevesebbet eszünk, másfajta hasznosulású élelmet juttatunk leesett a súlycsökkentő kocsiról, olyat amire szüksége van, felesleges kalória nélkül.

a legjobb organikus módszer a fogyáshoz

Fehérjét, rostokat,és összetett szénhidrátokat amik lassan szívódnak fel, hosszan eltelítik szervezetünket és nem okoznak inzulin csúcsokat, ugrásszerű vércukorszint emelkedést amik után ismét éhesek leszünk, és már megint eszünk valamit. Szervezetünk megfelelő mennyiségű és minőségű tápanyaghoz és táplálék-kiegészítőhöz jut, nincs szüksége raktározásra és mivel több fogyni otthon súlyokkal használunk fel mert mozgunk, edzünk ezért szervezetünk elkezdi használni a zsírtartalékot, mint energia forrást.

Bőrünkből nem fogyunk ki, nem fog lógni mert a bűvös edzés otthon, útközben vagy munkahelyen fogyni otthon súlyokkal ebéd időben percben módszert használjuk és dolgoztatjuk izomzatunkat.

Fogyni szeretnél? Ne félj a súlyzótól!

Csak úgy tudjuk fogyás során izomtömegünket megőrizni, sőt növelni ha folyamatosan kényszerítjük munkavégzésre. A zsírégetés, fogyás otthoni edzés alkalmával elsősorban a szénhidrát bevitelünket csökkentsük. Miért fogyni otthon súlyokkal A szervezetünk az energiát - utána az izombontásából keletkező szénhidrátból -  ééééés csak utána a zsírpárnából fedezi.

Csökkentjük a cukor, sütemény, cukros üdítőitalok, édes gyümölcsök fogyasztását.

Tartós fogyás az egészség jegyében: orvosok tippjei súlycsökkentéshez

Az izombontást, izomtömegünk megőrzését sőt az izomnövekedést a megfelelő munkavégzéssel, edzéssel és természetesen az izomépítéshez szükséges táplálékok bevitelével érjük el, ezek többek között a fehérjék.

De én nem akarok testépítő lenni!

ghánai zsírégető mfb fogyás

Ne fogyni otthon súlyokkal óriási comb, szekrény széles hát és fogyni otthon súlyokkal formájú vállakra gondolj. Ha görbén tartja magát valaki az szép? Remélem tudod, hogy ki tudd magad húzni, hátizomra van szükséged.

fogyni otthon súlyokkal

Ha időnként fáj a hátad, gerincedet a hasizom elölről tartja, támasztja, és a járásért a fenékizom a felelős. Nem beszéltünk még a kar és a lábizom fontosságáról.

LinkedIn Ha úgy érezzük, itt az idő, hogy végre kipróbáljuk a súlyzós edzéseket, nagyon fontos és talán a legfontosabb hogy fokozatosan terheljük szervezetünket és ne a legnehezebb súlyokkal kezdjünk első nap. Legyünk türelmesek és szoktassuk hozzá testünket ehhez a mozgásformához, hiszen a kapkodunk, még kárt is tehetünk saját magunkba.

Meggyőztelek, hogy fehérjére és izomzatra szükséged van?

Lehet, hogy érdekel